erkek parfüm yorumları, parfüm inceleme enstitüsü

Parfüm Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Chanel Egoiste

Hiç yorum yok
Chanel' in erkekler için ürettiği, baharatlı bir koku olan Egoiste isimli parfüm, kalıcı olmasının yanı sıra ağır bir kokudur. Bu sebepten ötürü yaz aylarında kullanılması bir zor olsa da, kış ayları için oldukça yerinde bir seçim olacaktır.

Buna ilave olarak, gençlere yönelik bir parfüm olmadığı konusunda pek çok kişi fikir birliğine varmış durumda. Hitap ettiği kitle , 30 ~ 35 yaş üzeridir. Bir nevi baba kokusu bile diyebiliriz bu parfüm hakkında.

İlk tene değdiği anda duyulan kokuya tam bir isim konulamıyor, fakat yaklaşık 1 saat içerisinde koku vücuda sindiğinde müthiş bir parfüm olduğu ortaya çıkıyor.

Baharatlı, odunsu ve vanilyalı notaları ile, oldukça maskülen ( erkeksi )  bir kokudur.



Chanel - Egoiste Hakkında Yorumlar: ( ekşi sözlük )


* öyle bir parfümdürki..ilk sıktığınızda herkes ne bu ya aşure gibi derler..aman zaman geçer, o parfüm oturur tene..o yarım saat önce burun kıvıran hatunlar, gel bakim şöyle sen bi, neydi bu parfüm derler..şahsi kanaatim, kariyerli , 40 yaş üstü bir erkek için gece kullanımı için harika bir parfümdür..şiddetle tavsiye ederim..babalarınıza iyi bir babalar günü hediyesi olur.. (harbiye2001, 25.07.2010 18:12)

* bir chanel güzelliğidir. çoook ama çok eskiden yakın bir arkadaşımın babasına aşıktım. ilk kez onda duymuştum bu kokuyu. sonra büyüdükçe, parfüm alma klişesini öğrendiğimde bunu aldım. "hangisini alsam acaba" diye kararsız kalanlara hep bunu tavsiye ettim. evet ego-ist-im. (adore, 26.03.2004 22:35)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder