erkek parfüm yorumları, parfüm inceleme enstitüsü

Parfüm Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Avon - Percieve

Hiç yorum yok
Avon tarafından sunulan, değişken fiyatlı, oldukça kalıcı ( aynı zamanda akılda da kalıcı ) hoş bir parfüm. Yaz ve kış aylarında kullanılabilir, ne çok ağır ne çok hafif.

İlginç olan bu parfümün fiyatı. Kimi zaman avon kataloglarında 60 - 70 Tl civarında fiyatlara satılırken, kimi zaman 20 - 30 Tl' ye kadar düşüyor. Kalıcılığına ve kalitesine oranla 30 Tl civarında fiyatıyla, tercih edilmesi oldukça mümkün bir parfüm.

Çok fazla kişi, sürekli talep etmediği için, tercih edilebilir bir parfüm.

20 - 30 yaş aralığına yakışır bir koku olan bu parfümü bir ömür kullanmak isteyenler de tanımadım değil.

Avon' un başarılı parfüm serisinin başlangıcıdır bence perceive.


AVON - PERCEIVE İÇİN YORUMLAR: ( ekşi sözlük ) 



avon cosmetics'in en sevdiğim parfümüdür ki zaten en iyilerinden biridir. aynı markanın diğer güzel ve bizzat deneyip memnun kaldığım parfümleri için (bkz: fullspeed) (bkz: wilderness) (ephieste, 11.11.2005 15:03 ~ 01.05.2010 07:38) 

nice parfümler kullandım, kalıcı değillerdi. christian dior dune'dan tutunuz ` `paco rabanne ultraviolet'ye,yves saint laurent paris`'e neler denemedim ki. hafiften bir sıkıverdim olmadı, üstüme boşalttım olmadı. günün berlli bir saatinden sonra uçup gittiler. ta ki birileri avon'un acaip şişeli perceive'ini hediye edene kadar. kadınının özü falan değil ama uçup gitmiyor hemen. yapıştı mı bırakmıyor. trenckotumun üstüne sıktım bolca, günlerce kullandım sonra. vestiyerde asılı dururken, ne zaman önünden geçsem hala buram buram alıyorum kokusunu. kokusu tarzıma uysaydı hayat boyu vazgeçemeyeceğim bir parfüm olacaktı bu kesin. tende aynı performansı göstermesi elbette mümkün değil. ama kumaşta leke bırakmadığı için tavsiye edilebilir. (agirroman, 12.04.2008 18:27 ~ 16.08.2011 03:11)

kullanmaktan vazgeçemediğim tek parfüm. bi ara değiştrdim. 212 sexy kullandım. tamam o da güzel tam kış kokusu ama ben kış insanı değilim. kokuyu algıladığım andan itibaren kızgın kumlardan serin sulara akıp gidiyorum. daha da klişeleştirirsek nefesin tazelenmiş gibi hissediyorsun.. (kulagimdaki kupe degili kasiniyor, 25.12.2010 01:05)

avon'un odunsu kokular grubunda yer alan hoş kokulu parfümü. (arboga nehrinin kiyisinda uyuyan adam, 23.11.2011 19:32)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder