erkek parfüm yorumları, parfüm inceleme enstitüsü

Parfüm Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Güzel Kadın Parfümü

Hiç yorum yok
Parfüm yorumları dahilinde hep erkek parfümleri yorumlamaktayım, bayan parfümleri ise benim için sadece yan ilgi alanı.

Güzel bir kadın olmanın birinci şartı elbette güzel bir parfüm kullanmak değildir ve fakat, güzel bir parfüm, herhangi bir kadını çekici yapabilir.

Bir parfüm seçmek elbette her zaman zordur, ama sanıyorum ki kadınlar için bu daha zor. Kadınlarda var olan " sadece ben de olmalı " duygusu yüzünden nice parfümler üretimden kesildi, piyasa oldu diye nice parfümler terkedildi. İşte ben bu parfümlere üzülüyorum. Halbuki, parfüm güzelse, kullan be güzel kız. Ama aklımdan bu düşünceler geçmesine rağmen, kadınları anlıyorum ve destekliyorum.

O yüzden bu yazı dizisini, klişelerin klişesi bir koku ile açıyorum. İlerleyen başlıklarda, daha az bilinen ama mükemmel kokan bayan parfümlerini de açıklayacağım.

Her kadında koklamaktan vazgeçemediğim bir parfüm.... Öyle ki, bir dönem otobüslerde, trenlerde, uçaklarda nice yiğitler bu kokuyu almaktan hayata küstüler, nice kadınlar bu parfümle kendilerini seksi hissettiler, ne olaylar döndü, ne izler kaldı....

CHRISTIAN DIOR - HYPNOTIC POISON

Adını okur okumaz yüzünüzü buruşturdunuz değil mi ? " Herkes onu kullanıyor ya iyice ayağa düştü " dediğinizi duyar gibiyim. Fakat ben bir erkek olarak bu kokunun koyu bir sempatizanıyım. Bugün hala sokakta kullanan bir bayan denk geldiği zaman, bu parfümün hissi beni geçmişe götürür. Kullanan kişiye saygı duyarım, otobüste birlikte gitmek zorunda isek, mutluluk hissi kaplar bünyemi.

Bayanlar için bu parfümün tek kötü tarafı var: HERKES KULLANIYOR ! Bu sebepten ötürü özel bir parfüm değil.

Kullanmaya başlamadan önce iyi düşünülmeli, zira ben bir erkek olarak bu parfümü kokladığımda, aklıma tek bir eski sevgili ismi yerine, pek çok eski sevgili ismi geliyor....

Zeynep... Emine.... Nermin... Berrin... Nazlı... Nergis....

Derken hangisine en çok yakıştığını düşünüyorum bu parfümün, bunları düşünürken vakit su gibi akıp gidiyor. Değişmeyen tek şey bu parfümün kokusu.

Yani özetle diyeceğim şu ki, bu parfümü kullanan kişi unutulmaz. Ama tek başına değil, bir liste halinde unutulmaz. ( Çok acımasız mı oldu ne ? )

:)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder