erkek parfüm yorumları, parfüm inceleme enstitüsü

Parfüm Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Güzel Kadın Parfümü Serisi

Hiç yorum yok
Deneyimlerimden yola çıkarak sadece erkek parfümleri yorumları yapmaya karar verdiğim bu adreste, bir akşam ani bir kararla yazmaya başladığım " en güzel kadın parfümü " yazı dizisinin ( hep bu kelimeyi kullanmak istemişimdir, eheh ), istatistikleri incelediğimde sitenin geri kalan kısımlarını gölgede bıraktığını gördüm ve bu beni mutlu etti.

Pek çok yazar arkadaştan olumlu / olumsuz yorumlar aldım bu yazılarla ilgili, en çok gelen bir kaç eleştiriye kendimce kısa cevaplar yazmak istedim burdan.

1- Kadın parfümü öyle tanıtılmaz, ne notalardan bahsetmişsin ne parfümün yapımcısından.

Bir erkek olarak, ben o parfümlerin ben de yarattığı hissiyatı paylaşmak istedim sadece. Bu sebepten ötürüdür ki parfümün yapımcısından teknik ekibine, yayında ve yapımda emeği geçen arkadaşlara teşekkürü bir borç bilmekle beraber, ben bu parfümlerin tanıtımından ziyade sadece hissettiklerimi yazıyorum. Notasından yapım yılına, şişesini tasarlayan kişiden parfüme adını veren olaylar zincirine kadar ulaşmak isterseniz, bir çok kozmetik sitesi var oralardan bu bilgileri alabilirsiniz, benim olayım değil bu.

2- Sitede çok az parfüm yorumu var:

E doğal, sitenin kendisi zaten yeni :)

3- İmla hatası çok fazla, siteyi okumadan yarısında çıktım.

İmla kuralları çok önemli bir konu olmakla birlikte, genel olarak dikkat etmekteyim. Yapılan imla hataları genel olarak benim kendi tercihim, " bende " ve " ben de " şeklinde elimin altına gelen kelimelerde genel olarak " bende " yazmayı tercih ediyorum. Akademik bir yazışma ortamı olmadığından dolayı, çok göze batacağını düşünmüyorum bu durumun :)

Olumlu / olumsuz yorum yapan herkese teşekkürler, parfüm yorumları gün geçtikçe güzeleşecek, bünyesinde çok daha fazla yorum barındıracak. Şimdilik esen kalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder