erkek parfüm yorumları, parfüm inceleme enstitüsü

Parfüm Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Antonio Banderas The Golden Secret

Hiç yorum yok
Aromatikgiller sınıfının baharatlı bir üyesi olarak tanımlanabilecek " Golden Secret " isimli parfüm için aslında benim aklıma gelen ilk tanım şu olmuştu:

Banderas parfümlerini yapan ekip bir araya gelmiş ve one million' a benzer ama daha ucuz bir parfüm yapalım şeklinde düşünmüş ve ortaya bu parfüm çıkmış. One million ile arasında çok az fark var.

Ve diğer banderas parfümlerini tanıtırken de söylediğim gibi, golden secret' da kalıcı değil malesef.

Banderas markalı parfümlerin kalıcılığı üzerine neden çalışılmıyor gittikçe daha çok merak ediyorum. Çok çarpıcı olmasa da genel olarak orjinal ve hoş parfümleri bulunan Banderas kalıcılık üzerine hiç çalışmıyor. Bu da benim aynı parfümün ikinci şişesini almamı engelliyor.

Neyse lafı fazla uzatmadan notalarını görelim:

Tepe notası: nane, elma likörü
Orta nota: karabiber, küçükhindistan cevizi, kimyon
Dip nota: Kehribar, misk, vetiver

Günün her anında kullanabilirsiniz, genellikle parfümü tazelemeniz gerekecektir.

Küçük bir tavsiye: Açık parfüm satın almaktansa Antonio Banderas parfümlerini tercih edebilirsiniz. Açık parfümlerin yarattığı etkiden çok daha fazlası var bu parfümde. ( ve diğer banderas parfümlerinde )

Tanıtım görselini görelim:


Antonio' nun hatrı olmasa şahsen kullanmam ben parfümlerini :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder