erkek parfüm yorumları, parfüm inceleme enstitüsü

Parfüm Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Avon - Surrender

Hiç yorum yok
Avon' un başarılı parfümlerinden biri olan bu parfüm, uzun süre satılmamaktaydı. Satışının durdurulma sebebini bilmemekle birlikte çok şaşırmıştım, zira oldukça başarılı bir parfümdü.

2008 yılı boyunca kullandığım bu parfüm, o dönem çalıştığım ortamda ismini sır gibi saklamama sebep olmuştu zira 10 kadından 9u bu parfümün ismini soruyordu ve oldukça beğeni alıyordu. Hali ile ben de kimseyle paylaşmak istemiyordum bu parfümü fakat internet yorumlarını takip edecek olursanız göreceksiniz ki bu parfüm çok kişi tarafından biliniyor ve adından hep övgüyle bahsediliyor.

Çok " efsane " olarak adlandırılabilecek bir parfüm olmasa da, emsallerine göre oldukça başarılı bir parfüm. Avon' un kendi sitesinde " odunsu ve baharatlı bir parfüm " olarak lanse edilse de benim şahsi kanaatim bu parfümün tatlı bir kokusu olduğu yönünde. Ağır bir koku olmasının yanı sıra iç bayan bir koku asla değil ve en güzeli, hem günlük hayatta hem de özel akşamlarda kullanılabilir kıvamda. Yayınında ve yapımında emeği geçen avon çalışanlarını tebrik ediyorum bu parfüm yüzünden :)

Şişesi şu şekilde:

Gentlemen, lock and load: 

Bu parfüm şu anda unutulmaya yüz tutmuş, yani her 10 kişiden 9'unda olmayan bir parfüm ve kullanacak kişi için sembol bir koku olabilir.

Son olarak lafı Avon' a bırakıyorum :

"Erkekler için en çok kullanılan koku çeşidi olan odunsu kokulara baharatlı aromaların eşlik ettiği Surrender Erkek Parfüm yıllarca avon kataloğunda en çok satılanlar arasında yer almış olup sonrasında satışına bir süre ara verilmiştir. "

Fiyatı değişken bir parfüm ayrıca. Avon' un satış taktikleri sebebi ile bir katalogta 40 tl iken yeni katalogta 80 tl, sonraki ay 30 tl gibi şaşırtıcı fiyatlarla karşılaşabiliyor insan.

Şahsi kanaatim 80 Tl' den daha fazla bile olsa verilen paraya değer bir parfüm olduğu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder